This week's pick:


Sunday, September 25, 2011

THE POWER OF SHAZAM! by Evan Shaner

This is a follow-up to this mock cover, my idea being that after 12 issues of Cap by himself in The Magic of Shazam!, I'd start over with The Power of Shazam! and bring in the rest of the family. The first arc would see them take on the reawakened King Kull and his Army of the Undead.

18 comments:

Declan Shalvey said...

That's just gorgeous man

Mike Hawthorne said...

I agree, it's beautiful! How has DC NOT gotten you to do this yet?!

mike

Ron Salas said...

Really damn cool. I think this is a much more successful cover than your fifty-too one. Great concept and very well designed. I would buy the hell out of this book.

Doc Shaner said...

Thanks guys! Yeah Ron, I feel a lot more confident about this one.

The Lake Fever said...

"Gorgeous" is definitely the word for that. I love how eager Captain Marvel looks, you definitely see the kid in him.

David Andrews said...

SHAZAM! Hey comictwart - you have a great blog.

Listen my fellow comic book enthusiast, when you have a moment to spare, check out my site - http://www.comicbookandmoviereviews.com/ - as I would like to know your opinion on my wares.

Follow - like - digg - or tweet - whatever is good with you is great with me.

All the best buddy, and keep on blogging.

Philip G. said...

Whoever is in charge at DC needs to be replaced by somebody who could make this happen.

Mathieu Doublet said...

That, I would read !

maintenanceg said...

احصل علي خدمات متنوعه من فريق عمل صيانة جنرال اليكتريك الذي يعمل باحدث الاساليب والادوات لاعمال الصيانة بكل سهولة بالاضافه الي اعمال متميزه من قبل خبراء صيانة فريجيدير حيث انهم خبراء في مجال الاجهزه الكهربائية المنزلية .

صيانة said...

تواصل الان مع فريق عمل صيانه يونيفرسال الذي يوفر لكل عملائه افضل الانواع من الاجهزه الكهربائية التي يتم صناعتها تحت اشراف فريق عمل متخصص ومدرب وباشراف من خبراء في هذا المجال .

carriermaintenance said...

يمكنك الوصول الي افضل النتائج اذا كنت تعاني من اعطال بالتكييفات حيث اننا نمتلك اقوي فريق عمل متخصص في صيانة التكييفات من صيانة كاريير التي تعتبر اولي المراكز في مصر .

asphaltksa said...

احصل علي افضل الخدمات من خلال شركة اسفلت التي تعمل باحدث الاساليب والمعدات الخاصه بها في مقاولات عامة تتم علي ايدي مجموعه من امهر العمال والفنيين المتخصصين بالمملكة العربية السعودية .

anti.insects7@gmail.com said...

تعلن الشركة الفرنسية عن توفير خدمات مكافحة حشرات بمصر والتي تتم علي ايدي مجموعه من امهر العمال والفنيين في شركات ابادة الحشرات وباقل الاسعار

Unknown said...

احصل علي خدمات من افضل توكيلات الصيانة في مصر من صيانة كاريير المتخصصه في صيانة جميع انواع التكييفات والتي تتم علي ايدي امهر العمال والفنيين .

صيانة said...


اكبر مراكز الصيانه
صيانة ويرلبول
لدينا اقسام لمختلف الاجهزة الكهربائية ومتخصصون في صيانه كافة الاعطال الموقع الالكتروني
https://www.almyaa.com/Whirlpool-Maintenance

Unknown said...

تواصلوا معنا الان في صيانة يونيون اير من خلال الخط الساخن حتي تحصلوا علي افضل صيانة للاجهزة الكهربائية في جميع انحاء جمهورية مصر العربية من خلال افضل مهندسين صيانة في جميع انحاء جمهورية مصر العربية.

maintenanceg said...

تواصلوا الان مع صيانة وستنجهاوس التي تقدم لكم افضل خدمة علاء علي الاطلاق في جميع انحاء مصر والتي تستطيعون ان تصلوا لها من اي هاتف داخل حدود جمهورية مصر العربية وايضا من خلال صيانة وايت ويل تستطيع ان تحصل علي افضل صيانة من خلال افضل مهندسين صيانة لدينا في مراكز صيانتنا عبر محافظات مصر.

el3nod said...



فريق العمل الخاص صيانة كريازي يقدم افضل خدمات الصيانة الدوريه و الفوريه في كل المحافظات و لجميع الاجهزة الكهربائيه